AL-KAABAH AL MUSHARRAF

AL-KAABAH AL MUSHARRAF

Tuesday, August 27, 2013

Kawan2ku ibu2 vogue



Setelah 28 tahun terpisah, dgn kecanggihan teknologi kami dipertemukan semula di alam maya. Bermula dari hari itulah WA saya menerima entries sehingga beratus2 tread dan WA pertama masuk seawal jam 5 pagi!
2 orang kawan kami telah kembali ke Rahmatullah. Mereka berdua adalah antara kawan2 kami yang paling lemah lembut, paling halus pekerti dan paling solehah. Kami yang masih tinggal rata-rata masih maintain seperti dulu2. Karekter masih seperti dulu, rupa paras juga masih menawan.

Perbualan bermula dgn bertanya kabar. i.e tinggal di mana? Anak berapa.  Post gambar keluarga. Keluarga bahagia dengan anak-anak yang sudah remaja. Gambar terkini. Melebar kepada hobi2 dan kemahiran baru masing sehingga ke ‘booking-membooking’ anak untuk di jadikan menantu. 

Di hari minggu maka sibuk lah masing2 mengepos gambar2 menu sarapan pagi bak persiapan makan pagi di hotel.  Pendek kata, kerjaya hebat urusan rumahtangga juga hebat! Itulah kawan2 ku yang semuanya vogue2 belaka!

Apa pun, kami semua bersyukur di pertemukan di Kolej Islam Klang dan dgn berkat tunjuk ajar kakak2 senior yang kami anggap chengil2 di masa itu telah berjaya menjadikan kami ini ‘orang’


No comments:

Post a Comment